info'@varbergsforeningsservice.se

NYHETER

ÅRSMÖTE 2020 - INSTÄLLT

Mars 2020

Årsmöte 2020-04-02 är inställt. Vi återkommer med nytt datum längre fram.

_______________________

GOD FORTSÄTTNING

Januari 2020

Nu sparkar vi igång år 2020, nytt år med nya utmaningar och nya möjligheter. Så här i början av året vill vi ta upp några saker som har hänt och som fortfarande pågår.

_______________________

PENSIONSAVGÅNG

Januari 2020

Mario har nu slutat hos oss och gått vidare till en kanske härligare vardag som pensionär, all lycka till dig Mario och tack för din insats under de åren du har varit anställd hos oss. Vi kommer att sakna dig.

Tack Mario!

________________________

PÅ GÅNG JUST NU!

Januari 2020

Namnbyte av vår förening är i gång, från och med 2020-01-07 heter vi Varbergs Föreningsservice. Det är förstås en del som återstår att göra i samband med detta och vi skyndar oss så gott vi hinner..!

Hemsidan har fått ansiktslyftning under jul och nyårshelgen. Vi har försökt att hålla det rent och enkelt med de mest relevanta flikarna, tanken är att det ska vara lätt att hitta. Ta gärna en rundtur på hemsidan och kanske till och med ladda ner ett dokument eller två.

Det nya namnet Varbergs Föreningsservice ska reflektera det vi gör, vi servar föreningarna inom Varbergs kommun. De tjänster vi erbjuder är förstås detsamma men vi utvecklas och anpassar oss, precis som vår nya hemsida, så har du synpunkter på hemsidan eller verksamheten…kontakta oss via webb-formuläret.

Under 2020 kommer vi att satsa på att växa. Vi är en förening som skapar möjligheter och underlättar för andra föreningar, vi är bra och ska under 2020 bli ännu bättre, och det kan vi göra enbart genom samarbete internt och externt med våra medlemsföreningar och andra samarbetspartner. Tusen tack för det gångna året, hejdå år 2019 och välkommen år 2020.

________________________

Hitta Oss